بؤلوم :
پنجشنبه 16 خرداد 1392     یازار : شاهين
+ به یه ن

آيا مي خواهيد شكم بزرگ تان را سريع كوچك كنيد ؟ ما در اين مقاله راه حل هايي فوق العاده براي لاغري را به شما ارائه مي دهيم.

از كم شروع كنيد

همان طوري كه اگر شناكردن را بلد نباشيد، روز اول به قسمت عميق استخر شيرجه نمي زنيد، در اينجا هم در اولين دفعات ، هيچ وقت نبايد از حركت هاي پيچيده و پيشرفته ي مربوط به عضلات تنه شروع كنيد. از حركات با دامنه كوتاه شروع كنيد(مثلا يك تخته را به مدت 15 تا 20 ثانيه نگداريد)، و سپس هنگامي كه قدرت عضلات بالاتنه تان بهبود يافت و در انجام حركت ها مهارت پيدا كرديد اقدام به انجام تمرين هاي دشوارتر كنيد.

عضله هاي زير لگن خود را به كار بگيريد ( براي لاغري شكم) ا

با به كار گيري اين عضله ها( اين عضله ها آنهايي هستند كه با متراكم كردن آنها جريان ادرار قطع مي شود)، قبل و درحين نرمش هاي مربوط به عضلات شكمي، به صورت بهتري عضله هاي عرضي پايين شكم را وارد كار مي كنيد. عضله هاي عرضي دور شكم مانند يك كمربند تنه شما را در بر مي گيرند. اين كار كمك مي كند كه ناحيه مياني اندامتان محكم شود.

بر روي ورزش تمركز كنيد

بسياري اوقات در هنگام انجام تمرين هاي ورزشي، از نظر ذهني توجهي به حركات خودمان نداريم. تلويزيون تماشا مي كنيم، به كارهايي كه بايد انجام بدهيم فكر مي كنيم، يا حتي فقط در فكر آن هستيم كه ورزشمان زودتر تمام بشود، به جاي آن كه به آنچه انجام مي دهيم توجه داشته باشيم. با تمركز كردن خوب بر روي ورزش، شما نه تنها كمتر در معرض آسيب ديدن هستيد(زيرا حواستان جمع است و به صداي بدنتان گوش مي دهيد) ، بلكه شما ارتباط ذهن و بدنتان را برقرار مي كنيد كه كمك مي كند تا رشته هاي عضلاني بيشتري را به كار بگيريد و در نتيجه نتايج بهتري از كارتان بگيريد.

قفسه سينه را جمع كنيد (براي لاغري شكم) ا

در دراز و نشست معمولي، افراد معمولا بدون توجه شيوه درست اين حركت، بالا و پايين مي روند. احتمالا شما هم همين طور هستيد؟ خوب ، روش درست اين است كه هنگامي كه در اين حركت به سمت پايين مي رويد حواستان را جمع كرده و قفسه سينه خود را جمع و بسته نگهداريد. اين كار كمك مي كند كه عضله هاي بخش شكم را بيشتر منقبض كنيد، همچنين عضله هاي كمربند شكمي را بيشتر به كار مي گيريد و پشت خود را به خوبي تحت حمايت قرار مي دهيد.

نفس خود را نگه نداريد ( براي لاغري شكم ) ا

عضلات بالاتنه شما براي انجام فعاليت با ظرفيت كامل، نيازمند اكسيژن است، لذا بايد مطمئن باشيد كه مرتبا تنفس مي كنيد. به عنوان يك قاعده كلي، لازم است كه در آسانترين بخش حركت، نفس را به درون سينه بكشيد(مثلا در هنگامي كه در نرمش كرانچ، به پايين مي آييد) و در هنگامي كه بيشترين نيرو را وارد مي كنيد، نفس را بيرون بدهيد( در هنگام بالا بردن تنه در حركت كرانچ و دراز و نشست